Fixar i barnets rum


Tidigt tidigt gick jag och barnet ut för att dels ge Hjalmarpappan sovmorgon fast också för att samla naturmaterial. Jag har lovat mig själv att aldrig shoppa tusentals leksaker till ungen... fast tydligen höll jag inte de orden särskilt länge. Hehe. Nu är de flesta köpt på loppis som tur är och de har jag rensar ut. ALLT som bara "skräpar" omkring har lådats. Lite ska ner i källaren och resten får åka till stadsmissionen. Det här med att rensa är inte jättekul fast så skönt i kroppen. Känner mig lätt och fri. Saker har åkt runt i lägenheten och jag har inte fått till det alls. Eller jo. Fått till hörnor fast inte så det varit helt klart och "rätt". För mig. Tydligen är jag känslig och blir störd när saker hamnar "fel". 

Så här ser det ut nu i barnets rum: 










Sovdelen behöver jobbas lite på. Tänkte skaffa ett litet sängbord och sätta upp något över sängen. Får se vad det blir och hur. Har tydligen inte tagit någon helhetsbild. Får göra det imorgon för nu nattas ungen av sin far. 

Tja !
| |
#1 - - Maria :

Vad fint du har gjort det men det gör du ju alltid :)

Svar: Och du är alltid lika peppigt fin !
vingelkantig.blogg.se

Upp