Gudrun Sjöden 3 för 2 !

Min mamma har så länge jag kan minnas handlat Gudrun. Jag och syster hjälpte mor att knappa sig in på Gudruns hemsida när det där med internet var nytt för oss. Jag tyckte plaggen var.... sisådär. Alltså.  Fina på mor fast då var ju jag inne i nån jazzbyxeperiod med BSB i öronen och förälskade mig i Zac i Hanson. Låg på sängen och drömde mig bort. Oftast handlade det om hur jag blev räddad av alla dessa pojkmän och hur de sedan förklarade sin kärlek till mig. Alltså. Livet var typ inte mer komplicerat än så. Omöjlig kärlek och så vidare. Hahaha. Ljuva livet.  .. om en bara hade vetat? ! 

Nu har vackerplaggen kommit hem. 





Det går att knäppa knappen bakåt eller låta bli att knäpps alls. Känner mig så fin i dessa plagg och sköna. 

Imorgon ska jag berätta om en sjuk grej jag gjort sen kväll. Tills typ nu. Tja !


| |
Upp