Hej blögga


Med hälsningar från gråtig mamma. Långa tunga veckor. Idag är.. Mikal sjuk TAAAAADAAA. Jag funderar på att köpa mig själv en tårta. Använde ett extraliv just så snart kommer det kännas bättre.  Och. Jamen. Jag är så lätt till gråten ? Jag är sån Varsågod !

Och. Det luktar skit. Pga ungen står prick framför mig och gör toalett. Taco Hej.  
| |
#1 - - Bella:

Ta Hjalle under armen och kom till Linkan. Jag avlastar sliten morsa! Kollar på Frost tusen timmar. Ritar. Upptäcker skog. Kom bara!

Svar: Åh vad du är gullig 😍
vingelkantig.blogg.se

#2 - - Maria :

Blä för sånt! Här har vi också sjukstuga =/

Svar: Usch och fy. krya på er snarast !
vingelkantig.blogg.se

#3 - - Anna-Maja:

Jag tar Hjalle också så snart det är möjligt ❤️
Och en annan dag tar jag dig. Då ska vi va barnfria. Äta ute och se på bio. Ifred. Troligtvis godis OCH popcorn. Kanske lite bubbel efteråt. ENERGI ❤️

Svar: Jag längtar SÅ efter dig Majsan. Hjalle börjat föris på måndag. Så. sjukt.
vingelkantig.blogg.se

Upp