soffsittarn


Kom på idag att jag suttit mig genom den närmsta månaden med några få pauser. Min man har jobbat nästan tolv timmar varje dag den senaste veckan och barnet har haft sjukan hit och dit. Vilken betyder. Så himla fallfärdig kropp. Nu tvingade jag ut oss på en kortare promenad då ungen redan börjat säga sitt. Tvingar mig själv pga så försoffad att "med lätthet" känns otroligt långt borta. 

Den här dagen och en vecka framåt blir min komma igång vecka. Den nionde behöver jag vara redo för att jobba med de allra yngsta. Någon slags energi vill jag bjuda på. Och. KOMMER DE TYCKA OM MIG ??!! Vuxna och barn. SNÄLLA TYCK OM MIG !!

Jo. Mikal skulle fota mig i min nya Gudruntröja.


....

Tja ! 
| |
#1 - - Maria :

Fy vad träligt det är med såna perioder, för alla i familjen. Hoppas du hinner tanka energi och kommer trivas på ditt jobb. Är du också förskollärare? Det där med att få mannen att ta ett vettigt foto på känner jag igen ;) blir sällan som jag vill ha det!

Svar: Japp förskollärarn här ! Fast egentligen är jag utbildad lärare 1-7.. trivs bättre i föris !
vingelkantig.blogg.se

#2 - - Maria :

Se där ja! Jag är också lärare 1-6 och förskollärare. Fast när jag blir stor ska jag ha en vintagebutik med fina kläder från 1910-1970 och ett café i samma lokal. Om en får drömma alltså ;)

Upp